måndag 21 november 2016

Vrål på tuben!

Ni har väl inte missat att Veckans Vrål numera försöker vara aktiv på den videobaserade sociala nättjänsten YOUTUBE? Det är ju kul med rörlig bild som komplement till den tunga sakprosa som bloggformatet för med sig. Här är lite härliga spellistor, under konstruktion bör tilläggas, som jag ämnar hålla levande med uppdateringar så ofta jag kan.

LYSSNINGSLOOPEN
Allt fint nytt som släpps och som jag snubblar över kan hamna här. Otroligt trevlig potential med andra ord.



MALMÖS FINEST
Malmös vrålscen måste representeras, och jag måste få upp ögonen för fler band som huserar i hemstaden. Jag vill fylla på med mer, ge mig allt ni vet.




WOMENS VRÅL
Jag, du, vi, alla behöver en mer jämställd hardcore-, punk- och metalvärld. Epitetet tjejband går fetbort. I denna lista proppar jag dock allt vars medlemssammansättning inte är en korvfest, i ett blygsamt försök att jämna ut. Ge mig allt ni har på ämnet!


Kramar VV


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar