lördag 26 april 2014

Nya låtar från Mastodon, Misery Index och Slayer

Lite pepp inför helgen i form av några aktuella låtsläpp från Slayer, Misery Index och Mastodon. Inga lättviktare direkt. Lyssna och ha en fantastisk helg!

Slayer - Implode
Har aldrig egentligen lyckats lyssna in mig på Slayer ordentligt. Det är onekligen min förlust men det är ju aldrig för sent att bättra sig. Sprillans ny låt kom i veckan, i form av "Implode". Nytt album kommer tidigt 2015. Metalvärlden lär vara på helspänn.



Misery Index - The Killing Gods 
Jag tjatar en del om det kommande "The Killing Gods" från Misery Index, men det är bara för att jag längtar så innerligt. Tredje låten som släpps från albumet, som släpps 23/5 i Europa, är titelspåret. För att lyssna tvingas vi klicka in oss på på Sick Drummer Magazines hemsida. Det är det värt.

Mastodon - High Road
Ännu ett band som jag borde lyssna mer på och som just nu jobbar på ett efterlängtat nytt album. "High Road" är det första vi får höra från det. 



Kramar VV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar